lördag 6 oktober 2007

Kort till en liten grabb och en 50 årig gubbe!

Har anvät mig av hÄnglar stämplar och stämplat upp det på olika mönstrade papper och det som är målat är med distresser.
Grattis har fått ett par lager med 3D-lack.
Till kortet för 50 åringen så är det Magnolia stämplar som är målade med distresser har även här använt mig av 3D-lack på svamparna och lingonen.
Garnet som "håller" tagen är från Garn Glad.

Här är en liten bild på baksidad där jag gjort en "namn skylt" med hjälp med datorn och skrivit ut det på akvarell papper.

8 kommentarer:

Karin sa...

Superfina kort!! Gillar särskilt blomman på baksidan.....roligt när man hittar något där också.

Anonym sa...

Vilka fina kort du skapat. Baksidan var superfin.
/Susanne

Anonym sa...

Vad duktig du är! Har kollat på alla dina kort, jättefina allihop!!!!/Kram Sandra Grann :)

Anonym sa...

Dessa korten är kanonfina. Så snyggt du har fått till det! Upplägg, dekorationer och färläggning, ja ALLT!
/Gunilla

Anonym sa...

2 kalasfina kort!! =D
Gillar när du piffat upp korten med 3Dlack =)
Måste säga att jag tycker namnskylten på baksidan är grymt fin!! Förklara gärna hur du gjort den *blink* =D
Tack för gulliga ord på min blogg! *glad*
Kram Petra

Patricia/tiza67 sa...

När det gäller "namnskylten" på baksidan av kortet så har jag använt mig av datorn och gjort den i Photo shop elements 5. Det går säkert att göra samma sak í andra bildbehandlings program.
Sedan har jag skrivit ut det på akvarell papper och färgat in den med olika stämpeldynor!
Lätt som en plätt........;o)

Erica sa...

Vilka fina kort! Gillar speciellt 50-årskortet!!

gluGirl sa...

Wow, vad duktig du är!
Gör sällan kort själv men älskar att se hur andra gör ändå. Wow igen!