lördag 22 augusti 2009

Ett litet tack kort!

Hallåj där!!
Jag var igår och åt Surströming med mina kollegor och värdinnan fick då det här kortet.
Stämpeln som kommer från Bildmålarnas senaste stämplar och är så underbar!
Har försökt mig på lite vintage stil med slitna kanter och så.
Alla sömmar är sydd förhand då min symaskin inte funkar!!
Så det är ett väl arbetat kort;O)
Den lilla Tossan är målad med Tombow pennor.

Här ser ni insidan där jag satt fast ett ljusare mönstrat papper då kortbasen är så mörk. Även här är handsydda sömmar.

En liten närbild på tagen med tack som är handskrivet.


Närbild på blinget som är dels från ett halsband som jag fyndat och så har jag satt dit en nyckel.
Här ser ni min handsydda sömn!


Blommorna är från gamla ljusmanchetter.


Så till sist baksidan även här är det handsytt!
Kramar om från
Patricia

1 kommentar:

A-L sa...

Jag gillar när du sytt sömmarna för hand. Snyggt!