måndag 26 april 2010

Lite påsk kort så här när den är över;O))

Hej på er!!
Jag vet att Påsken är över för denna gång men jag tänkte bara visa lite alster jag gjort i Påskens tema.
Jag börjar med en tändsticksask. Stämpeln är från Magnolia och målade med Promakers.
Pappert är ett digitalt papper som jag skrivit ut.
Bild på sidan.

Baksidan av asken.

Här ät ett kort som är 6x6 inch. Stämplarna är från Magnolia och här är de färlagda med Tombow pennor.

Här är en detaljbild.
Här är baksidan av kortet och sigillet kommer från Mirabyll som jag gjort om till mitt eget.

Ett litet dragspelskort med även här stämplar från Magnolia. De är målade med Distresser här och jag har även använt Tombow pennor.
Papperet är Maja design.

Kortet mer framifrån.
Tack för titten!
Kramen Patricia

Inga kommentarer: