tisdag 1 juni 2010

Ett sommarlovskort till en kille!!

Hej svejs på er!!
Det den 1 juni och solen lyser från näst in till klarblå himmel!!!
Skolavslutningar närmar sig med stormsteg där barn och ungdomar får sitt efterlängtade sommarlov!!
Jag har gjort ett sommarlovskort till min egen grabb där lite pengar till sommarnöjen finns med!
Den tuffa killen kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distresser. Texten i bakrunden är Den blommster tid och kommer från Inkido, texten Sommarlov är hÄngar & stÄnglar om jag inte minns helt fel.
Det underbara mönstrade papperet kommer från Maja design!

En liten närmare bild på blommorna och blinget!

Pins med stjärnan har jag gjort sjäv.

Här ser man insidan av kortet och pengarna är ihoprullade.

Så här ser baksidan ut av kortet.
Ha en fortsatt skön 1 juni allesamman!
Kramar om Patricia

1 kommentar:

Sussig sa...

Vilken superbra idé och vilket snyggt kort! Måste nog göra ett till min dotter oxå.