fredag 24 december 2010

God Jul på er!!
Jag och min familj har åkt hem till mina föräldrar för att fira jul!! Här är det minus 30 grader så det biter finfint i kinderna när man är ute!!
Vi ska snart åka iväg till min storebror och hans familj för att avnjuta julmiddag där!! Där kommer även Tomten har jag hört;O))
Jag gjorde ett julkort till mina föräldrar där jag satte in kort på våra barn.
Har bara använt mig av Maja Designs papper och M.S snöflinge punchar å så lite bling i mitten.



Här ser ni våra underbara ungar Emanuel, Kristoffer och Lovisa!!

Baksidan tillslut!!


Jag önskar er en riktigt underbar julhelg med mycket god mat och många julklappar!!

Kram på er!
Patricia

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Vilket finfint julkort du gjorde till föräldrarna!
Med ett superhärligt foto inuti!!
Ett foto man blir så där varmt glad utav! :D

Hoppas ni haft en toppenmysig julafton!

Stora kramar Petra

Pernilla/Trollwing sa...

God fortsättning tjejen!! Och tack så mycket för den fina awarden,gullig du är!!Glad:)
Vilket vackert julkort du gjort med alla fina barnen!! Underbar bild, föräldrarna måste älskat det där? Hoppas tomten tog sig fram trots 30 minus! Jag som klagat här nere hos oss för att 15 minus nu.. Hu!
Massa kramar till dig:)