fredag 6 maj 2011

Bokmärke till min mor!

Hej på er!!

Äntligen fredag med lite fredagsmys med övriga familjen, fast gubben skall väl se på hockey VM förstås. Själv så tänker jag se på Så ska det låta och sjunga tillsammans med min dotter:0))

Jag har pysslat lite och det blev ett bokmärke som min mor ska få!

Jag fortsätter med mitt tema där jag använder gamla bilder som jag scannat in. Här är det min mor som liten! Tänkte att det passar ju till ett bokmärke till henne.
Då det inte går att dekorera allt förmycket på själva bokmärket så fick det bli lite mer på det som sticker ut från boken. Vingen kommer från ett sånt där halsband men får med i reklam och det passade till då jag stämplat Du är en Ängel.
Jag har använt mig av flera olika clearstamps och papperet kommer från Pion design. Knappen jag använt kommer från min mormors samling:0) Själva bokmärket är Tim Holtz tag die.
Ha en skön fredag kväll!!

Kramen Patricia


1 kommentar:

Anette sa...

Hejsan!

I slutet av mars svarade du på en av mina annonser på Scrappiz.

Jag har fått din adress, men fortfarande har ingen överföring av pengar gjorts... Är du fortfarande intresserad?

Har försökt nå dig via scrappiz, men utan resultat och därför vänder jag mig hit istället...