söndag 9 oktober 2011

Hockey och Love tag!

God söndag på er alla!!

Här uppe norr så har vi haft två underbara höst dagar trots att det var minusgrader i morse vid 6.30 så vi fick skrapa rutorna på bilen!!
Ni kanske funderar vad man gör uppe 6.30 på en söndag morgon!? Så är det när man har en son som spelar hockey!! Jag själv är ingen hockey freak direkt men när man bor i en stad där dryga 5000 människor går på hemma lagets första träning och dessutom har en familj som är hockey frälsta så kan man bara åka med av farten!! Fast att stiga upp tidigt en söndagmorgon är ingen hit!

Jag har ju tidigare visat bild på vår dotter så nu är det då yngste sonens tur! Han är mammas lilla stolthet och blivande A-lags spelare i Skellefteå AIK;)
Visst är han söt med sin lätt förvuxna hockey frilla som han vägrar att klippa!!!

Som sagt så har jag ju packat ner mitt pysselrum men lite har jag minsann lätt tillgängligt i fall suget skulle falla på!! Jag har lovat att hålla en workshop i aluminium tejp för ungdomar på stans ungdomsgård! Tänkte göra något att visa dem mer än min ide bok så det blev en tag!!
Liten tuff Love tag;)






Måste säga att det är riktigt kul att göra saker i aluminium tejp har flera ideér i huvudet får se om det blir något mer innan helgen är slut!!

Ha en underbar söndag på er alla!
Kramen
Patricia

Inga kommentarer: