fredag 15 februari 2013

Äntligen fredag!!


Äntligen fredag!!
 
Känns riktigt härligt att det är fredag! Har haft en hel del att göra på jobbet och dessutom varit så där halv hängig som gör att man inte riktigt känner att man kan vara hemma!
Här kommer de sista Alla Hjärtansdags korten som tillverkats. 
 
 Fortsätter med att använda mig av Pion design papper.


 Kommer inte ihåg vilka papper detta är.


 Mera Pion design:)Jag har köpt på mig ganska mycket av dessa papper så nu har jag lyckats att minska lagret lite!

 Pion design papper även här!
 Även här har hjärtat fått lite Crackle Accents så det händer något på den plana ytan. 

 Här är ett mycket enkelt och snabb gjort kort!
 Å Pion design även här.
 
I helgen så ska jag fortsätta i vår hall som ska både få ny färg och tapeter! På söndag så ska jag iväg och lyssna på dottern som tillsammans med andra ska spela med Alexander Rybak:))
 
Tack för dagens titt!!
Kramen
Patricia
























Inga kommentarer: