måndag 11 oktober 2010

Grattiskort till lilla tjejen!!

Godkväll i höstmörkret!!
Det börjar kännas i lufte här uppe i norr att snön inte är långt borta!! Det är nog dags att byta till vinterdäck på bilen!!
Det är nu som det börjar vara riktigt mysigt att få krypa undan till sin pysselvrå och skapa en stund på kvällen.
Här nedan kommer ett beställningskort som mina kollegor beställt till en annan kollega som fått barn.
Stämpeln med barnvagnen är köpt på Panduro för länge sedan och har stått oanvänd och samlat damm. Jag har färglagt med Distresser. Har även använt Distresser då jag stämplat de små blommorna med clearstamps på vagnen. Text stämpeln kommer jag inte ihåg vart den kommer ifrån.
Det möstrade papperet är från Maja design!

Här kan man se lite närmare på hur jag fäst den lilla vimpeln med Tim Holtz pin. Nappflaskan är inköpt via Ebay.

Baksidan av kortet!

Tack för titten!!
Mys i höstmörkret!
Kramen Patricia

Inga kommentarer: