onsdag 30 mars 2011

Får man fresta med en morot fylld med choklad!?


Hej på er alla i vår solen!!


Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen och jag måste säga att jag är en ur usel bloggare!! Men jag har inte varit på latsidan när det gäller att pyssla så jag har en del alster att visa här i bloggend!


Först ut är denna morot som jag gjorde idag! Får börja med att säga att jag är beroende av Youtube (nu skrattar mina scrapvänner då jag alltid pratar om "På Youtube.....") där hittar jag massa insperation och i går så såg jag denna morot gjort av http://www.youtube.com/user/ChicnScratch. Gå in och kolla länken där ser nu hur man ska göra.


Eftersom det inte är så lätt att få tag på Stampin up die/saker här i vårt avlånga land så ritade jag ett eget mönster till den söta moroten.


Jag har använt mig av Pysselgummans papper. (Kaninen och blommorna)

En liten närmare titt......
Själva förslutningen är en knapp med fyra hål där jag trätt igenom banden.


När man vill öppna moroten för att få tag på godiset så för man bara knappen uppåt!! Fiffigt eller hur!!


Ha en fortsatt skön dag!!

Kramen

Patricia

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Underbart fin och smart idé!
Sött att det blev en liten morot av asken :D

DU är finurlig du!! ;)

Och du Patricia, vem tusan är inte en värdelös bloggare för stunden?
Äsch, det blir så ibland! :)

KRAMISAR

Agneta N sa...

WOW så cool, perfekt till påskgodiset! Kram Agneta