fredag 22 juli 2011

Åter i jobb och ett rosa Dopkort till en liten prinsessa!

Hej och hallå!!
Då var man åter på arbetet även om veckan har varit som en mjukstart mer eller mindre frivilligt!! Igår så skulle jag enligt egen anteckning jobba kväll så jag kommer glad i hågen till jobbet klockan 12 och möts av lite frågande blickar!! "Ska du jobba kväll i kväll?" visst svarar jag för det har jag skrivit!! "Men det står här att du jobbar kväll i morgon!" VA!!! utbrister jag och här helt säker på att jag har rätt!! Men så var nu inte fallet.......
Ingen ringde trots att kollegorna saknat mig på morgonen!!! Tur att det är sommar och man inte är allt för inbokad och att man har flex som fick täcka morgonens miss!! Nåja, ikväll så vet jag med säkerhet att jag ska jobba för jag har dubbel kollat och trippel checkat;)
Har hunnit med en kortbeställning till min kollega vars barnbarn döps i morgon!
Rosa var ledordet till denna lilla prinsessans kort!
Har för en gångs skull inte dekorerat allt för mycket vilket känns lite ångestfullt;) Det mönstrade pappert är Maja design!
Stämpeln kommer från Pysselpassion och är färglagt med Distresser. Namnet och datumet är clearstamps från två olika märken som jag inte längre kan namnet på!
Tyvärr så har kommer jag just nu inte på vart texten på ljuset och "Gud som haver" kommer ifrån.
Baksidan där mitt sigill håller fast bandet.
, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för lite kvälls arbete!!
Ha en underbart skön fredag!
Kramen
Patricia

1 kommentar:

Marianne H sa...

Nydelig og delikat kort:-D