lördag 23 juli 2011

Utmaning # 7 Nautisk

Jag såg på bloggen att de ville hade en utmaning där det var Nautisk tema eller havs tema. Så här är mitt bidrag!
Stämplarna jag använt kommer från Magnolia och är från ett av klubb paketen!
Jag har färglagt med Distresser och blandat med Perfekt pearls för att få lite glitter i sjöjungfruns fjäll och även på sjöhästen.
De möstade papperna kommer från Maja design förutom en liten bit som är från Pysselgumman.
Sternarna som jag har använt plockade jag i Turkiet för över tio år sedan! Så nu äntligen kom de till anvädning:)
Här kan man se att det glirttrar lite i fällen och på sjöhästen!
Ha en skön lördag!!
Tänk på de drabbade i Norge!
Kramar om från
Patricia

2 kommentarer:

Kianel sa...

Great project! Love all the small details and the details you used.
Thanks for joining us at TOMIC this week!
Love from France, Kianel.

Kickans_blogg sa...

Åhh vilket underbart kort!! Jättefint! :) Kram Kicki